شماره 43

سالاد پاستا / نودل جدید رژیمی

(سه شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۹) ۰۹:۱۴

همراهان عزیز در این شماره در نظر داریم شما را با 2 نوع غذای رژیمی خوشمزه آشنا کنیم.

مواد لازم برای تهیه سالاد پاستا:

300 گرم پاستا سبزیجات
3 عدد هویج
نصف پیمانه جعفری خرد شده
1 پیمانه قارچ‌
2 عدد تخم‌مرغ
لیمو تازه
1 قاشق غذاخوری روغن
نمک و فلفل به میزان لازم

مراحل
پاستا را بپزید و آبکش کنید در موقع جوشیدن نمک و یک قاشق چایخوری روغن‌اضافه کنید و در موقع آبکش با آب سرد بشویید در موقع جوشیدن من مقداری جعفری و زردچوبه بریزید.
بعد هویج را بپزید خرد کنید و قارچ را خرد کرده با میزان بسیار کمی روغن تفت دهید و دوتا تخم‌مرغ بشکنیدو حسابی بهم بزنید تا به صورت تکه های کوچک جدا شود.
بعد یکی دوتا لیمو تازه داخل مواد بریزید و در دیس بکشید موقع سرو غذا سس کچاپ‌روغن زیتون و لیمو تازه در کنار غذا باشد.

یک مدل نودل جدید
مواد لازم:
جوانه ماش: 200گرم
نودل:۲ بسته
فلفل دلمه ای رنگی:۲ عدد
سینه مرغ:2۰۰ گرم
سبزی معطر:به اندازه دلخواه
سس:به اندازه دلخواه

یکی از غذاهای رژیمی طرز تهیه نودل جدیداست. برای تهیه این غذا ابتدا جوانه ماش را در کمی روغن تفت دهید. سپس فلفل رنگی را به آن اضافه کنید و باز تفت دهید. سپس مقداری سیر داغ به مخلوط اضافه کنید.

در ادامه تهیه نودل ، نصف سینه مرغ را که از قبل پخته‌اید را روی حرارت قرار دهید تا گریل شود. نودل را جداگانه در آب بیندازید تا باز و کمی نرم شود. سپس آن را آبکش کنیدو درون تابه بیندازید. سپس مخلوط جوانه را اضافه کنید و مجدداً تفت دهید تا جایی که نودل‌ها برشته شوند. هرنوع سس را که طعم آن را دوست دارید اضافه کنید .ما به شما پیشنهاد سس سویا را میدهیم.

در نهایت برای سرو این غذای رژیمی در یک ظرف مناسب نودل را بریزید و روی آن را با مرغ‌های گریل شده بپوشانید. روی غذا نیز می‌توانید مقدار کمی سبزی تازه بریزید.

تعداد بازدید : ۵۹۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید